مرصاد

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
۲۶ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۱

شرایط جذب و عضویت در بسیج

شرایط عضویت در ارتش20میلیونی بدین شرح است.


شرایط جذب و عضویت بسیجیان عادی:
نخستین گام در راستای انجام وظایف و مأموریتهای محوله،«جذب»آحاد مردم در اقشار،صنوف،مقاطع تحصیلی و طبقات سنی گوناگون می باشد.از همین رو در نیروی مقاومت بسیج افزون بر فراهم کردن زمینه های جذب افراد،شرایط و ضوابط را به گونه ای تدوین و ابلاغ نموده است،تا همه قشرها و طیفهای گوناگون را در بر گیرد.


شرط عمومی جذب بسیجیان عادی داوطلب فعالیت در بسیج عبارت است از:
اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی؛ بنابراین تمام آحاد جامعه با برخورداری از شرط یاد شده واجد شرایط عضویت در بسیج می باشند و تنها افراد و گروههای زیر نمی توانند به عضویت بسیج درآیند:
1) معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران
2) سرسپردگان رژیم گذشته
3) ملحدین و مرتدین
4) مشهورین به بزهکاری
5) اشرار و معتادین
6) افراد فرقه های ضاله
7) اعضاء و هواداران گروههای غیر قانونی
نکته: در بدو عضویت افراد در ارتش بیست میلیونی بنا بر این است که داوطلبین از شرایط و ضوابط عمومی عضویت در بسیج برخوردار باشند مگر اینکه خلاف آن ثابت گردد.

مدارک لازم جهت عضویت عادی بسیج
 
  1. تکمیل برگ درخواست عضویت بسیج(ارائه فرم توسط نیروی انسانی پایگاه)
     
  2. ۲عدد فتوکپی صفحه اول شناسنامه
     
  3.  ۲عدد فتوکپی کارت ملی
     
  4. 3 قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده
     
  5. فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی یا حکم کارگزینی

     



۹۸/۰۳/۲۶
سرباز سایبری

نظرات  (۶)

سلام دمت گرم کارمو راه انداختی

۰۳ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۲۶ طهماسب بهادیوند چگینی

باسلام به استحضار میرساند اینجانب طهماسب بهادیوند چگینی فرزند جانباز شاپور بهادیوند مدت است که برای جذب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام نمایم اما هیچ گونه جوابی ندادن خواهشمندم جهت بررسی و پیگیری و به بنده اطلاع نماید باتشکر

 

۰۳ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۳۰ طهماسب بهادیوند چگینی فرزند شاپور کد ملی 2650081521

باسلام به استحضار میرساند اینجانب طهماسب بهادیوند چگینی فرزند جانباز شاپور بهادیوند مدت است که برای جذب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام نمایم اما هیچ گونه جوابی ندادن خواهشمندم جهت بررسی و پیگیری و به بنده اطلاع نماید باتشکر

 

۱۴ شهریور ۰۲ ، ۲۱:۰۱ آرمان رستمی

سلام بنده آرمان رستمی داراب هستم چهارسال هست که کاغذ از پایگاه روستای خودم گرفته ام میگن باید فرمانده گردان امضا کند ولی فرمانده گردان ۳۱۷تکاوری دلرزی کاغذ بنده رو امضا نخواهد کرد فرمانده گردان جناب اقای حجت مجلل لطفا رسیده گی کنید وبه بنده اطلاع دهید 

۰۸ آذر ۰۲ ، ۰۸:۲۶ محمد رضا صادقی

سلام 
پیرو فرمایش حضرت آقا که باید در برابر غرب مدعی باشیم اگر قرار باشد به صورت تهاجمی با آنها روبرو شویم مهمترین نقطه ی ضعف آنها استعمار است و بدهکاری آنها به همه ی قاره ها که هیچ وقت پیگیری حقوقی نشده است.
از نظر امنیتی هم مهمترین مشکل ناتو بحران مهاجرت است.

 صفحه های چهره های اروپایی فضای خوبی برای طرح این مطالبه در سطح جهان است.
چهر ه هایی مانند ایلان ماسک که در رفاه هستند و این رفاه آنها با فقر آفریقا ارتباطی تاریخی دارد
 ادعای اخلاق دارند و ساده تر می توان آنها را از سیستم رسمی حاکم بر غرب جدا کرد.
حتی اگر وجدان آنها بیدار نشود، صفحه های آنها مخاطب میلیونی دارد و بهترین رسانه است که به سادگی می توان به آن وارد شد و فضای آن را به دست گرفت.
همین نوجوانانی که غرق در گوشی هستند مجهزترین سربازان برای ورود به این کارزار هستند. هر کدام از آنها می توانند موسایی باشند که در کاخ فرعون رشد کرده است و با دست فرعون تربیت شده است.

یکی از اساتید رسانه گروه شما را به عنوان گروهی معرفی کرد که می توانند به طور تشکیلاتی این هدف را دنبال کنند.
به یک طوفان سایبری نیاز است که صدای کودکان آفریقا باشد و در سایتهای اروپایی این مطالبه را دنبال کند که ثروت آفریقا که در استعمار غارت شد باید به آفریقا برگردد و برای کودکان گرسنه در آفریقا هزینه شود.

در آستانه ی سال نو این هشتک که 
آفریقا غزه ی اروپاست 
دنبال شود و اینکه اروپا مسئول اشغال آمریکا و فلسطین است و مسئول گرسنگی و آورگی در آفریقا

بخشی از این کارزار هم در سایتهای مردم نهاد در آفریقا دنبال شود. هدف در آفریقا  این است که از گروههای آفریقایی کمک بگیریم.
 این کارزار اگر به یک مهاجرت اعلام شده و عمدی و نمادین مانند حرکت اربعین تبدیل شود یک موج رسانه ای بزرگ خواهد بود. 
هدف این است که
قایقهایی مملو از فقرا و کودکان گرسنه از آفریقا خانوادگی به سمت غرب بروند و شعار آنها این باشد که صدقه نمی خواهیم و هدف ما پس گرفتن میراث آفریقاست که در کاخ اشراف اروپا حیف و میل می شود.
یک چنین حرکتی در آستانه ی سال نو مسیحی توجه تمام رسانه ها را به خود جلب می کند و گروههای مردمی در اروپا نیز کمک خواهند کرد.

با ماشینهای ترجمه تهیه ی متنهایی کوتاه به زبان انگلیسی با هشتک آفریقا غزه ی اروپاست کاری ساده است و من می توانم کمک کنم.
با تشکر

کیرم تو پسیح علی نژاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی