مرصاد

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۹:۰۹

6ماموریت فرمانده

 

چند توصیه‌ی امروز رهبر انقلاب خطاب به بسیجیان:

 

  • 1/بسیج در همه‌ی میادین دفاع سخت، نیمه‌سخت و نرم، آماده‌به‌کار باشد و در همه‌ی محله‌های کشور در مقابل حوادث گوناگون، راهبرد و تاکتیکِ آماده داشته باشد/ در جنگ نرم، عکس‌العملی رفتار نکنید، البته باید پاسخ دشمن را داد اما همیشه مانند شطرنج‌بازی ماهر یک قدم از دشمن جلو باشید و کنشی عمل کنید/ ارتباطات خود را با مساجد تقویت کنید چراکه بسیج متولد مساجد است.

 

  • 2/ رهبر انقلاب: اسم شما نیروی مقاومت بسیج مستضعفین است. «مستضعفین» چه کسانی هستند؟ برخی مستضعفین را به اقشار آسیب‌پذیر معنا میکنند. قرآن میگوید مستضعفین یعنی ائمه و پیشوایان بالقوه‌ی عالَم بشریت و کسانی که وارثان همه‌ی موجودی زمین خواهند بود. مستضعفین یعنی کسانی که بالقوه صاحب وراثت آدم و خلیفةالله در زمین هستند و امام و پیشوای بشریت هستند.

 

  • 3/ رهبر انقلاب: نظام سلطه ضد عدالت است؛ در کشورهای ثروتمند نظام سلطه، برخی مردم از گرسنگی و سرما و گرما کنار خیابانها میمیرند و نظام سلطه آنچه بتواند هم نسبت به مردم دیگرِ دنیا بدون محابا در بی عدالتی انجام میدهد/ اسلام، پرچم‌دار عدالت و آزادی است. درگیری نظام سلطه با اسلام به‌طور قهری وجود دارد؛ درگیری نظامی نیست اما تقابل حتمی است. دشمنی آنها با جمهوری اسلامی، یک نظام سیاسی مستقرِ مستحکمِ دارای عرض و طول که هشتاد و چند میلیون جمعیت را اداره میکند و دارای قدرت ظهور و بروز است، ‌فوق‌العاده است.

 

  • 4/ رهبر انقلاب: بسیج مستضعفین از روز اولی که به وجود آمد، هیچ نظیر و مشابهی در دنیا نداشت/ هیچ چیز بسیج، وارداتی نیست و حرکتی صددرصد متکی به انقلاب و اندیشه‌ی اسلامی است که خدا به قلب امام وارد کرد. شاید بتوان گفت که بسیج بزرگ‌ترین شبکه‌ی مردمیِ فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا است/ تشکیل بسیج، مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است/ به برکت بسیج، تهدیدها دیگر برای ما تهدید نیست و تبدیل به فرصت میشود.

 

  • 5/ رهبر انقلاب: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه وارد میدان شدند و در مواجهه‌ی سخت، کار و وظیفه‌ی خود را انجام دادند لکن کاری که ملت در این یک هفته‌ی قبل کردند، از هر حرکت میدانی بالاتر و مهم‌تر بود؛ حرکتی که از زنجان و تبریز شروع شد و به همه‌ی شهرهای کشور و حتی روستاها رسید و آخر هم در تهران این حرکت به این عظمت انجام گرفت/ آن دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی، آنها که پشت مانیتورها نشسته‌اند، میفهمند که این حرکت یعنی چه. آنها تودهنی میخورند و وادار به عقب‌نشینی میشوند.

 

  • 6/ رهبرانقلاب در دیدار بسیجیان: لازم میدانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پرشکوهی که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتاً ملت یک بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و باعظمت است/ یک توطئه‌‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد.

  • به مناسبت هفته‌ی بسیج، جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان سراسر کشور، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

 

انتهای پیام/

۹۸/۰۹/۰۷
سرباز سایبری

نظرات  (۱)

سلام من میخواستم تلفنی با شما صحبت کنم

 

پاسخ:
سلام دوست عزیز،جهت ارتباط با آیدی زیر در تلگرام در خدمتتون هستم Cyber8soldier@

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی