مرصاد

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ

فرمانده کل سپاه پاسداران:

دشمنی که به مرزهای کشور تعرض کند نابود می شود.




فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در سحرگاه امروز، گفت: هر دشمنی که به مرزهای کشورمان تعرض کند به وی امان نداده و نابود می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی ظهر امروز در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سنندج اظهار داشت: همه شما شنیدید که سحرگاه امروز یک هواپیمای بدون سرنشین کشور آمریکا در حین ورود به آسمان کشورمان سرنگون شد.

وی گفت: این منش و روش اصلی ملت ایران در راستای مقابله و برخورد با دشمنان است و سرنگون کردن هواپیمای آمریکا یک پیام آشکار، واضح و روشن داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این اقدام ثابت کرد که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی ایران در مقابل هر گونه تعرض بیگانگان به این سرزمین عکس العمل و واکنش قاطع و کوبنده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مرزهای کشور برای ما یک خط قرمز است، افزود: هر دشمنی که به سرزمین ما تعرض کند نابود می‌شود و این پیام واضح سربازان این نظام و انقلاب است و احترام به تمامیت ارضی و منافع حیاتی ملت ایران یک اصل مهم برای ما به شمار می‌رود.

بنای جنگ با هیچ کشوری نداریم

سردار سلامی افزود: ملت ایران بنای جنگ با هیچ کشوری را نخواهد داشت ولی با تمام قدرت و توان از مرزها دفاع می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی