مرصاد

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۷

خوب بودن

به این فکر می کردم که
در هواپیمایی نشسته ام و در اوج پرواز
ناگاه خلبان بگوید که ما در حال سقوط هستیم !
به گیج شدن و ندانم کاری هایم ، به توسلم به هرکس که در ذهنم آید
به ذکرهای آن لحظاتم ، به توبه هایی(غلط کردم) که
با پشیمانی کامل گفته می شوند ، به یا حسین گفتن ها !

و ... و ... و ... فکر می کنم !

به اینکه آرام و بیخیال سوار بر هواپیمایی شده ام که قرار است مرا سالم
به مقصد برساند اما ناگهان دراوج آسمان ، سقوط را ترجیح می دهد !
فکر می کنم !به عجز و ناتوانی ام !
به نداشتن توانی برای بازگشت !
به کوله باری که قرار است مرا به زودی  شفیع باشد!
فکر می کنم !

و دنیای ما چقدر شبیه به همان هواپیماس !

به خیالم آسوده در حالِ سِیر هستم و اما  مرگ ناگهان مرا در آغوش می گیرد...


انتهای پیام/


۹۸/۰۴/۲۲
سرباز سایبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی